Često Postavljana Pitanja


 

Općenito


1. Kako se TEENLIFTING razlikuje od ostalih elektrostimulacija mišića na tržištu?
TEENLIFTING® stimulacija koristi posebno oblikovane i jedinstvene elektrode, stimulirajući sve mišiće istovremeno. Upravo takav način elektrostimulacije postiže maksimalne rezultate na svim mišićima ( podignut je prag ugode čime se podiže i intenzitet same stimulacije nad svim mišićima ili velikim funkcionalnim grupama mišića). Klasična stimulacija djeluje samo na malim površinama pojedinačnih mišića, što je za njih preintenzivno, a bez djelovanja na susjedne mišiće.
2. Koliko traje jedan tretman?
Tretmani lica i tijela traju po 30 minuta.

Lice


1. Zašto TEENLIFTING tretman stimulira sve mišiće lica istovremeno?
Mišići su anatomski međusobno povezani, pa time uvjetuju njihovu sinkroniziranu kontrakciju, što se postiže prilagođenim i originalnim oblicima elektroda. Tijekom svakog od deset različitih treninga stimuliraju se apsolutno svi mišići lica: mišići čela, skalpa, sljepoočnice, oka, obraza, usta, brade, podbratka i vrata, ali način treninga i odnosi kombinacije mišića su različiti.
2. Kako utječe TEENLIFTING na kožu?
Zdravlje, izgled i napetost kože na prirodan način, TEENLIFTING stimulacija riješava:

  • podignutim i napetim tonusom glavnog potpornja kože, a to su mišići
  • pojačanom cirkulacijom i limfnom drenažom potkožnih tkiva i tkiva kože, što osigurava brži protok tekućina bez njihovog zaostajanja ( ulazak hranjivih tvari, vode ,hormona…i izbacivanje otpadnih tvari)
  • pojačanom mikrocirkulacijom kože koja joj daje zategnutost, napetost, sjaj i na najzdraviji način stimulira prirodno stiskanje kože.

3. Zašto je bitno da se počne s TEENLIFTING-om prije tridesete godine?
Iza tridesete se mišići opuštaju, mijenjajući oblik i izraz lica. Idealno je da se sitan i čvrst oblik lica od prije tridesete nikada ni ne promijeni i zadrži mladenačku formu zauvijek.
4. Jesam li prestar/a za TEENLIFTING?
Gornje dobne granice nema, mišiće je potrebno vježbati cijeli život.
5. Hoće li mi nestati bore?
Hoće. Brzina nestajanja bora je individualna i ovisi o broju treninga, dobi i ostalim faktorima.
6. Hoće li mi nestati mimične bore?
TEENLIFTING stimulacijom pomladit ćete cijelo lice, podbradak i vrat, a ne samo riješiti se jedne bore. Brzina nestajanja bora je individualna i ovisi o broju treninga, dobi i ostalim faktorima.
7. Postoji li razlika između mimičnih bora i boranja (smežuranosti) kože?
Postoji. MIMIČKE BORE su prve bore koje nastaju nakon 30-te godine, zbog opuštanja mimičkih mišića. Svi imamo iste mimičke mišiće i zbog toga na istim mjestima i mimičke bore. Genetika je jedini razlog, zašto netko dobije određene bore prije ili kasnije, tj. ovisi koji su mišići jači ili slabiji. Npr. kod braće ili sestara, jedan/jedna od njih je genetski na mamu i ima više bora oko očiju (slabiji su mišići oko očiju) dok je drugi/druga genetski više na tatu i ima podbradak (slabiji su mišići podbratka). BORANJE (SMEŽURANOST) KOŽE nastaje gubitkom potkožnog masnog tkiva kože, gubitkom i slabljenjem kolagena i elastina u koži te dehidracije kože (gubitkom vode). Prirodno nastaje starenjem, ili pojavom nekih bolesti i uzimanja lijekova.
8. Kada se vide prvi rezultati?
Već nakon prvog tretmana vidi se osvježenje cijelog lica, a nakon petog tretmana vide se prvi rezultati.
9. Što se dogodi ukoliko prestanem dolaziti na tretmane?
Prekidanje kontinuiteta tretmana ne šteti licu, jer mišić dugo zadržava dobiveni tonus. Ukoliko nastavite sa tretmanom kasnije, rezultati se zbrajaju. Bolje bi bilo i par treninga godišnje, nego dopustiti mišićima da se kontinuirano opuštaju.
10. Da li je TEENLIFTING tretman bolan?
Neugodni osjet elektrostimulacije rješava se tako da klijent sam određuje jačinu stimulacije u svakom trenutku.
11. Koliko često moram dolaziti na tretmane?
Prosječno klijenti dolaze na 15 do 30 tretmana godišnje, ali vrijeme i financije će vjerojatno odrediti Vaš tempo treniranja. Bolje je i par treninga godišnje nego dopustiti mišićima da se kontinuirano opuštaju. Najbolje je napraviti godišnji plan treninga i financijski se prilagoditi „povoljnijem godišnjem planu“ cijena u TEENLIFTING CENTRIMA.
12. Koje su apsolutne kontraindikacije?
Trudnoća i Pace-maker.

Tijelo


1. Kako se TEENLIFTING razlikuje od drugih elektrostimulacija?
TEENLIFTING® stimulacija koristi posebno oblikovane i jedinstvene elektrode stimulirajući sve mišiće istovremeno. Upravo takav način elektrostimulacije postiže maksimalne rezultate na svim mišićima ( podignut je prag ugode elektrostimulacije čime se podiže i intenzitet same stimulacije nad svim mišićima ili velikim funkcionalnim grupama mišića). Klasična stimulacija djeluje samo na malim površinama pojedinačnih mišića što je za njih preintenzivno, a bez djelovanja na susjedne mišiće.
2. Zar mi nije bolje aktivno vježbati na prirodan način? Zašto da dolazim na elektrostimulaciju?
Idealno je kombinirati aktivno (fitness, teretana, plivanje…) vježbanje sa TEENLIFTING elektrostimulacijom CIJELOG TIJELA ili KRITIČNIH ZONA. Ništa se ne može usporediti s 30 minutnim TEENLIFTING treningom cijelog tijela, zbog maksimalne učinkovitosti stimulacije: ruku, ramena, prsiju, leđa, trupa, trbuha, stražnjice, bokova,nogu i stopala. Rezultate koje postižete samo aktivnim vježbanjem u istom vremenskom periodu, višestruko se, i kvalitetnije ubrzavaju, kombinirajući ih sa elektrostimulacijom. Također, TEENLIFTING pospješuje eventualna bolna mjesta koja Vas ograničavaju u aktivnom vježbanju. Npr. mišićna vlakna prema tipu se dijele na brza i spora. Svi mišići u tijelu imaju određeni postotak jednih i drugih, što je određeno naslijeđem. Za svaku grupu mišića ( ruke, noge,…) rade se posebni treninzi brzih, i posebni treninzi sporih mišićnih vlakana, što zahtijeva veći broj sati rada i vježbanja. Na elektrostimulaciji, sve grupe mišića cijelog tijela, sa svojim brzim i sporim vlaknima, rade od prve do zadnje sekunde tretmana.

  • Prema načinu izvođenja rade se: pasivne, aktivno potpomognute, aktivne samostalne i aktivne vježbe s otporom ili opterećenjem.
  • Vježbe za održavanje maksimalnog opsega pokreta u svim zglobovima
  • Vježbe statičkog rastezanja ( stretching )
  • Vježbe snaženja,izdržljivosti, brzine I koordinacije:
    1. Izometričke –izometričkom kontrakcijom
    2. Izotoničke –koncentričnom i ekscentričnom kontrakcijom
    3. Izokinetičke
  • Kontrakcija brzih i sporih mišićnih vlakana

3. Mogu li raditi više na mojim kritičnim mišićima/mjestima?
Kritična mjesta kao što su: trbuh, stražnjica,ruke…( i rade se zbog oblikovanja i učvršćivanja), mogu se samostalno raditi. Za trbuh i stražnjicu postoje NOVE, posebno oblikovane elektrode kojima se najbrže i najefikasnije postižu rezultati. Zbog redovnog i kontinuiranog treniranja najbolje je napraviti godišnji plan treninga i financijski se prilagoditi „povoljnijem godišnjem planu“ cijena u TEENLIFTING CENTRIMA.
4. Uklanja li celulit?
Uklanja. Za celulit je odgovoran ženski spolni hormon estrogen. Estrogen nakuplja masno tkivo i zadržava protok vanstanične tekućine. Na stvaranje celulita utječu i prehrana, tjelesna aktivnost, genetika, stres…
Celulit se može jedino držati pod kontrolom, ali nikako eliminirati ( osim ako genetika nije tako odlučila).
Direktni i „ trajni“ način u rješavanju tog kompleksnog problema jest:

  • povećanje mikrocirkulacije kože
  • povećanje limfne drenaže i povećanje protoka vanstanične tekućine
  • povećanje mišićne snage ( kao stalne pumpe koja održava protok tekućina) zahvaćenih tkiva.

Upravo na ovakav način se TEENLIFTING vrlo uspješno bavi problemom i uklanja celulit. Bez tako intenzivnog jačanja tonusa mišića zahvačenog tkiva, rezultati bi bili kratkoročni.